نامه های من

نامه های من

حرفهای دل
نامه های من

نامه های من

حرفهای دل

طهران

از حرف مردم رد شدم ، تا این شروع ما بشه
تا مشرق از حسم به تو ، رنگ طلوع ما بشه

اینجا برای دیدنت ، دل بی قراری میکنه
طهران برای خنده هات ، لحظه شماری میکنه

یادت بمونه خوبه من ، مفهوم دنیای منی
شاید نمیدونی ولی ، تعبیر رویای منی

عشقت گلستانِ منه ، با فکرتم گل میکنم
دنیا بد آهنگی کنه ، با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت ، من از خودم دل میبرم
هر بار که میبینیم تو رو ، از خودمم عاشق ترم

رو جاده ی احساس من ، نبض قدمهاتو ببین
قلبم هیاهو میکنه ، عاشق شدم با تو ببین

اینجا رو با تصویر تو ، غرق شقایق میکنم
شهرم به عشفت روشنه ، تهرانو عاشق میکنم

یادت بمونه خوبه من ، مفهوم دنیای منی
شاید نمیدونی ولی ، تعبیر رویای منی

عشقت گلستانِ منه ، با فکرتم گل میکنم
دنیا بد آهنگی کنه ، با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت ، من از خودم دل میبرم
هر بار که میبینیم تو رو ، از خودمم عاشق ترم